Bourjois Bio detox i Healthy mix serum

8.8.12

Što se tiče Misshe Perfect cover -  ništa od toga :D još uvijek mi nije stigla,slala sam mailove i dosadna kao uš ali kažu mi da čekam. Cosmetic love,prvo pa muško ... ali došla - ne došla,vratiće mi novčeke :)
U zadnje se vrijeme najviše bavim ležanjem na duge staze,skakanje u krevet sa motkom i bez,i trčanjem na 300 m do prodavnice .. sve u duhu Olimpijade.
U ovom postu ću pisati o Bourjois puderima koje koristim već neko vrijeme pa ako se dvoumite ili troumite oko nečeg možda vam pomognem .
U pitanju su Bio detox i Healthy mix serum i oba u nijansi 52 .




Sviđaju mi se Bourjois kampanje pa sam odlučila da se poslužim njihovim sličicama :)

Bourjois Healthy Mix serum je moja prva ljubav i ma koliko pokušavala da kupim nešto drugo uvijek mu se vraćam :D 
To je bila ljubav na prvo mazanje kad sam dobila savršenu nijansu u primjerku " Ljepote i zdravlje " . 

Bourjois Healthy Mix  serum je kremaste teksture,poprilično je lagan i ima dewy efekat koji mi u ljetnim danima naročito odgovara. Ja lično ne volim preteške podloge kao Loreal Perfect match,to mi dođe kao malter. Lagana podloga kao što  HM je savršena i kao dewy jer trenutno nemam pretjeranih problema sa licem koje bi trebalo zamaskirati tonom pudera. ( a uvijek je tu puder u kamenu ili onaj za matiranje ).
Jako lako se razmazuje,neutralnog je podtona i stapa se sa kožom skoro kao tonirana krema ali ipak ima jače prekrivanje. I ima predivan miris koji se dugo zadržava na koži što nekome može predstavljati minus.

Bourjois Bio detox sam kupila u CMu na nekom sniženju jer nisam imala love a on  mi se učinio kao savršena zamjena. Uzela sam nijansu kao i HM serum,broj 52. Bio detox je takođe kremast,jači je od HMa i suši se mat. Najčešće ga koriste djevojke koje imaju masnu kožu . Zna biti problematičan na prvo mazanje,nebitno da li ga nanosite spužvicom,bockalicom ili prstima. Ne daje vam dovoljno vremena da ga utrljate,razmažete već se suši i morate biti posebno vješti da ga nanesete. Bio detox je toplog podtona,ima jače prekrivanje i potpuno drugačiji miris od slatkastog HMa,zbilja miriše na nešto " organsko " :D


Bio detox mi je odgovara za T-zonu koja se masti ali na ostatku lica mi je stvarao probleme jer mi koža bude previše suha.Za razliku od njega,iako mi HM serum odgovara na cijelom licu,T-zona ipak predstavlja problem nakon par sati čak i uz puder za matiranje.
Za prirodniji izgled preporučujem nanošenje prstima,naročito Bio detox-a, a za onaj " polished look " možete koristiti bockalicu ali ima da se namučite jer se brzo suši pa će na licu da ostavlja " brazda efekat ".
HM serum se jako fino nanosi spužvicom za puder,možda čak i bolje nego prstima ali to ovisi o tome šta ste navikle da koristite :)


Iako se na prvoj slici čini kao da su isti tek se na drugoj vidi ustvari razlika između ove dvije podloge . 
Bio detox je daleko puno topliji odnosno žući nego HM serum koji je ipak neutralan ( znam,znam ne čini vam se tako ali jeste,odlično se stopi )  Ponavljam još jednom da su oba pudera u nijansi 52 :)


 Na ovoj slici možete vidjeti kako se ustvari stapaju i jedan i drugi sa mojom kožom nakon 20ak minuta.


Bourjois Bio detox na akciji u CMu je koštao 12,45 KM dok je njegova redovna cijena 24,95 ali varira od mjesta do mjesta. Cijena Healthy mix serumaje 25,3 KM i ja ga još nikad nisam našla a da je snižen :D
Bio detox preporučujem djevojkama koje imaju masniju kožu i koje su spretne sa nanošenjem podloge jer sa ovom podlogom to morate da naučite. Ima intenzivan miris koji mene podsjeća ( još uvijek nisam smislila na šta ) na nešto organsko,travuljina itd :D iz Bourjoisa  kažu da ovaj puder/podloga štiti kožu od slobodnih radikala i otrovnih čestica u zraku ?! . Što se mene tiče,ja kažem da ovaj puder ima intenzivan miris,jako dobro prekriva i suši se mat,redovna cijena mu i nije zanemariva i toplog je podtona. Nema zaštitu od UVA i UVB zraka što znači da vam pored njega treba i krema za zaštitu . 
Preporučila bi da ga dobro namažete ,razmažete u drogeriji i napravite krug po gradu da se i same prije kupovine uvjerite u boju i to kako oksidira :)

Bourjois Helathy mix serum je kremaste,laganije teksture i preporučujem ga curama sa suhom ili mješovitom kožom koja nije sklona bubuljicama,ožiljcima,širokim porama i svemu ostalom. U principu ovaj puder dođe nešto kao tonirana krema jer mu je prekrivanje slabo . Ima intenzivan,voćni miris koji nekom može da zasmeta. Ima dewy efekat sušenja,neutralnog je podtona a i njegova cijena nije " za baciti "i takođe nema zaštitu od UVA i UVB zračenja.

Suma summarum,oba pudera spadaju u kategoriju " ne tako jeftine stvari " 
( za razliku od Catrice ili Essence proizvoda ),jedan je neutralan a drugi topao,jedan jače prekriva,drugi slabije i oba imaju intenzivan miris. 
Prije kupovine dobro se namažite da vidite koji vam bolje odgovara a još ako ugrabite tester za ponijet kući,piih,sretnice :D
Pišite mi slobodno ako mislite da radim nešto pogrešno bilo da se to odnosi na cjelokupan blog ili samo na ovaj post - kritike su uvijek dobrodošle,naročito ako su dobronamjerne .


You Might Also Like

20 komentari