Balea - Wasser spray AQUA

18.4.13

Ajm bek :D u Sarajevu je bilo fenomenalno i jedva čekam opet ...
Valjda će to biti što prije :)

Nego, obećala sam recenziju Baleine flaširane vode u spreju ?! ( jer je ovo jedino što mi pada na pamet ) .
Ne mogu reći da je termalna, mogu samo pod navodnike jer ste vjerovatno najviše čitale o Avene termalnoj . Razlika je ogromna, jer Avene se puni na termalnom izvoru a za ovu Baleinu fkt ne znam .


Sličicu imam samo jednu, i to uslikana sa mojim novim fotoaparatom 
( NAPOKON SAM GA KUPILA, YEEES ! ) .
Što jednu ?

 Pa realno, na koliko načina možete da uslikate malu bočicu a da slike 
ne budu totalno smaračke ? :D


Dolazi u maloj bočici, nalik onima za dezodorans :D
Količina : 75ml 
Cijena : 2,5 KM
Ovo je potpuno novi Balein proizvod koji se na policama pojavio prije nekih 10ak dana .
Vjerujem da većina vas zna za šta sve može da  koristi termalnu vodu, ili u ovom slučaju " flaširanu vodu u spreju " . Možete za lice, ali i za tijelo. Nakon čišenja lica, skidanja šminke, u slučaju da vam lice izgori pa da smirite ono žarenje, nakon kozmetičkih tretmana da se ublaži crvenilo ili ljeti ako vam je vruće pa da se osvježite . Pogodna je i za tijelo, nakon iritacije od brijanja, alergije, izgorena koža, i slično ...

Koja je ustvari razlika između ove Baleine i one od Avene ?
Pa, moram li napominjati cijenu ?
75 ml je 2,5 KM a Avene ćete 50ml platiti oko 8 KM ( postoje i veća pakovanja, najveće je najisplativije ).
Na samom početku posta spomenula sam i to da nisam sigurna da je ovo " termalna voda " i u potpunosti se ograđujem od toga ... Čim saznam, editujem post . 

Što se mene tiče, Avene bočica ima bolju prskalicu. ljepše rasporedi vodu po licu, odnosno samo jedan cijeli stisak pumpice je dovoljan za cijelo lice . Čini mi se da ova Baleina ima neki veći, kako bi rekla, pritisak ... pa špricne prije nego li se tome i nadam . 
I ovu koristite kao i onu od Avene, našpricate, sačekajte da se malo upije i onda utapkati peškirom . 

Ono što sam primjetila, nakon što skinem šminku, očistim lice, a u poslednje vrijeme i dezinfikujem problematično područje sa Octaniseptom i nanesem ovo malo čudo, obrazi su više suhi i zatežu nego kad to radim sa Avene ... a da napomenem, i jednu i drugu držim isto i posušim peškirom .
I nakon ove koža bude glatka i meka na dodir i smiri mi crvenilo, naročito nakon čaprkanja po licu .


Da li postoji neki ozbiljan razlog zašto bi davala 3 - 4 puta više para na Avene pored ove Balea vode ?

NE !
Jedno veliko NE !
Osim ako, NE DAJ BOŽE, primjetim da mi ovo stvara neke druge neugodnosti, a sumnjam da će to da se desi, jedino tako ću prestati da je koristim ... Ovo je super zamjena za dosta skuplju Avene vodu a radi isto .

Toplo vam preporučujem, za 2KM nećete osiromašiti a možete biti samo na dobitku . 
Ja definitivno pravim zalihe.

Jeste li je već probale i da li uopšte planirate ?


:)

You Might Also Like

39 komentari