CC krema by Max Factor

2.5.13

Nakon BB krema ( o kojima smo mogle da čitamo na svakom blogu i u svakom članku, na svakom forumu a vrištale su i na reklamama na TVu ) stižu nam CC kreme . Nova, poboljšana verzija ovih spomenutih .

O BB kremama znate, a šta su to CC kreme ?
CC ili  " colour correcting " kreme su smišljene kao kreme koje dubinski njeguju kožu ali sadrže i pojačane pigmente boje tako da imaju i funkciju podloge / pudera . 

E sad, sve najave o CC kremama kažu kako su BB kreme njegovale i bile tonirane kreme a da je CC krema poboljšana verzija koja pored njege pruža i prekrivanje . Da razjasnimo prvo jednu stvar, koju ponavljam već po ko zna koji put a to je da  POSTOJE BB KREME SA SREDNJIM DO JAKIM PREKRIVANJEM. To što njih nema na BiH tržištu ne znači da ne postoje i smiješno mi je kad čitam domaće blogove a njihove autorice nisu dovoljno informisane pa stavljaju BB kreme u kontekst toniranih, sa slabim prekrivanjem . Međutim, to je sad drugi par opanaka .

CC kreme obećavaju puno a vidjećemo od ovih evropskih šta će od toga da ispune . 
Od lakše teksutre preko sužavanja pora dok zaglađenije, zdravije kože ...

Ja vam ovaj put tipkam o novitetu na našem tržištu s obzirom da je Max Factor prvi koji je pomenutu
 CC kremu izbacio i kod nas .

Iz Max Factora kažu da je to " nova generacija BB krema koja pruža intenzivnu korekciju tena idmah pri nanošenju te stvara prirodniji, zdraviji izgled kože . Sadrži 9,7% obojenih pigmenata koji pružaju besprijekorno prekrivanje te sastojke za njegu kože. Ima efekat posvijetljivanja te SPF 10 " a mi smo već navikle da reklamam ne vjerujemo već da same sve to isprobamo .. je l' tako ?

Jeste :D






Ja sam bila u prilici da dobijem dvije nijanse Max Factorove CC kreme i da ih isprobam .
Ako me pratite duže vrijeme, znate da sam puder i maskara freak i da na to obraćam veliku pažnju i 
imam stroge kriterije pri kupovini i korištenju . 

 CC kreme možete pronaći u 5 nijansi i to 
Fair , Natural, Medium, Tanned i Bronze 

Ja imam Medium i Bronze .

Pa da krenem od pakovanja .
Max Factor CC krema dolazi u crnoj tubici sa zaštitinom folijom što je veliki plus jer niko prije vas nije mogao da čaprka i isprobava kremicu . Dobijete klasičnih 30ml a cijena proizvoda na BH tržištu je 22,85KM . Sama tekstura je vodenastija, te samim tim laganija i lakša za nanošenje i blendanje a miris je blag, podsjeća me pomalo na miris MF FF 3u1 . Sastojaka na pakovanju nema a i da ima, u iste se ne razumijem i na to nikad ne obraćam pažnju .

Na ovakva pakovanja je dosta djevojaka već naviklo ...
Meni lično su draže bočice, naročito staklene .


Kao što sam rekla, tekstura  kreme je lagana, nije masna te je možete nanositi na način na koji vam to najviše odgovara. Ja sam probala prstima, spužvicom, ravnim sintetičkim kistom za podloge te sa različitim bockalicama . U svim navedenim slučajevima moć prekrivanja je slaba, do srednja . Eventualno je nadogradiva sa još jednim slojem ali sve više od toga izgleda zbilja grozno i primjetno je na licu .

Prekriće vam manje diskoloracije na licu i sitnije nepravilnosti . Sa dva sloja poneki sitniji ožiljak od bubuljice, ako ga imate te fino ujednačiti lice ali bubuljice, proširene pore, veće diskoloracije i ožiljke ipak ne može. Ovo je prije svega hidratantna kremica sa pigmentima boje .
Trajnost, uzimajući u obzir sve navedeno je neka 3 - 4 h stim da na masnijim dijelovima lica počne i prije da se gubi dok se na suhim zadržava. Po mom skromnom mišljenju, ova kremica je za suhu, normalnu do mješovitu kožu mada će brzo da sklizne sa T- zone dok je masnokošci mogu izbjegavati jer se ne bi zadržala ni dva sata . Osim uz stalno blotovanje i stavljanje novog sloja ( a ko još ima vrmena za to ?! ) .

Nijansa medium je neutralnog do hladnijeg podtona, definitivno nije za skroz topli podton .
Na swatchevima se vidi razlika jer sam ih uporedila sa Bourjois 123 Perfection puderom .

Nijansa Bronze je toplog podtona .

Nisam primjetila da oksidira, koristila sam je sa Manhattan loose puderom u prahu i uspjevala nekako da blendam i prilagodim iako se razlikuje od mog podtona .
Ono što sam takođe primjetila tokom korištenja ove kreme je povećan broj komedona u području brade .
E sad, tu nastaje problem jer sam je testirala u vrijeme kad moja koža obično poludi, a to je proljeće / ljeto kad je visoka koncentracija polena, ambrozije i ostalih alergena na koje ja reagujem bubuljicama i komedonima pa vam sa sigurnošću ne mogu reći da li je sama krema krema komedona ili ne .
A nema ni sastojaka pa da barem neko od vas ko se razumije kaže ima li u sebi nešto komedogeno .

Znam da je mnogima od vas to jedan od najvažnijih podataka kad su u pitanju podloge ali ja zbilja ne mogu da je istestiram nikako a da ne dođem u dodir sa alergenima, osim da sjedim u kući do novembra :D




S lijeva na desno MF CC krema #bronze, MF CC krema #medium , Bourjois 123 #52

Prve dvije slike su direktno na suncu a treća je u hladu .
Na ovoj trećoj se najbolje vidi razlika u podtonu kad je u pitanju Bourjos 123 i MF CC krema .

Da zaključim današnji post, ovo je nova formula i novi proizvod na BH tržištu.
 CC krema koja bi trebala da poradi na izgledu kože ali ja to nisam primjetila a nisam ni očekivala . Ima blag miris i nemasnu, laganu teksturu te se lako nanosi i blenda. Slabo prekrivanje bez obzira na način nanošenja te nije baš dugotrajna na masnijim dijelovima lica . Fino ujednači ten, ima SPF10 i nijansa #medium je neutralnog do hladnijeg poddtona.

Ako nemate pretjeranih problema sa licem i treba vam upravo navedeno, onda je ovo podloga za vas .
Ali ako vam treba jako prekrivanje a totalno ste toplod podtona, savjetujem da je izbjegavate .

Umjesto toniranj kreme, sve vi djevojčice i djevojke, prebacite se na CC kremicu od koje će koža definitivno zablistatiu i izgledati svježije i zdravije .. A za nas koje se mučimo sa problematičnom kožom, ovo i nije najbolji izbor .

Šta mislite o CC krema, hoćete li isprobati ovu iz Max Factora :) ?

You Might Also Like

36 komentari