Mistake!

2.8.13

Nisam fashion blogger i ne znam kako se to bude  :D
Slike su mi očajne, ne znam se ponašati pred objektivom, nemam živaca za 
naslikavanje na +milion stepeni i nakon što mi 586767 slika ne valja, ja odustanem.

Ovo objavljujem jer sam najavila tako na FB i bolje mi je da se držim recenziranja, 
to makar malo bolje radim :D

Košulju i ovaj prsluk danimaaaa silujem i fkt će narod da pomisli da nemam šta drugo da obučem.
I taman sam krenula da vam izlinkam prsluk kad vidim nema više ovog ali imaju slični, pa čekirajte.





košulja: TideShe
prsluk; Sheinside ( slično ovdjeovdje i ovdje )
farmerke: Zara, više se i ne sjećam koliko dugo ih imam
štikle: Officeshoes.ba
ogrlica, naočale: Buyincoins.com

A tu je i BLOG SALE pa pogledajte šta sve ima :)

You Might Also Like

67 komentari