Max Factor CREME PUFF

25.9.13

ovom postu sam već spomenula Max Factor Creme Puff kao jedan od omiljenih MF proizvoda koje koristim godinama. A nikako ustvari da uradim recenziju istog...

Pa, evo ga sad :D



Creme puff ste do sad mogle naći u okruglom, crnom, elegantnom pakovanju 
a nedavno je dobio novi, još elegantniji izgled sa zlatnim poklopcem te novim fontom.
Što se tiče samog kvaliteta proizvoda, tu ništa nije mijenjano.

Creme puff je prvi takve vrste na tržištu, odnosno, kompaktni puder koji postoji od 1953e godine 
(baš kao što to sad piše na samom poklopcu pudera).

U čvrstom, plastičnom pakovanju veličine dlana dobijete 21g što je, pa eto, skoro pa nepotrošivo.
Trenutno u CMu košta 12,65KM što je odličan omjer cijene i kvaliteta.
 Kompaktni puder, baršunast na dodir, sa najdivnijim mirisom na svijetu. Da, miriše prekrasno, nekako me vraća u period kad se moja majkica mazala svim silnim kremicama i pomadama a ja samo njuškala. Ovo je miris koji želim kod pudera, bilo kompaktnog ili tečnog.

Dolazi u 9 nijansi od kojih su čak 4 hladnog podtona, 2 toplog, 2 neutralnog a jedna je Translucent.
Ja od početaka šminkanja koristim 05(Translucent) i 13 (Nouveau beige)
a sad se tu našla i nijansa 75 (golden).



Informacije o sastojcima možete naći na samom pakovanju, baš kao i gramažu.
Proizvod  je siguran za korištenje 12 mjeseci nakon otvaranja.

Puder dolazi zaštićen tankom plastikom te uz njega dobijete i spužvicu koja bi trebala da služi za nanošenje.
Realno, neiskoristiva je :D osim što ja redovno ili bacim ili izgubim plastičicu pa mi spužvica "čuva" puder.
Pretanka je i ne možete sa njom ništa uraditi.
Općenito nisam pobornik korištenja ovakvih spužvica koje dolaze uz pudere ali u najgorem slučaju mogu da posluže ako trebate hitno popraviti šminku. U najgorem, kažem!

Kao što sam spomenula, puder predivno miriše.
Možete ga koristiti samostalno, čisto da lice poprimi malo "dotjeraniji" izgled ili u kombinaciji sa tečnim puderom da isti fiksirate. Tako ga ja koristim i zavidim svim curama koje mogu samog da ga nose.

Za jedan kompaktni puder, ima srednje do jako prekrivanje i matira duže od ijednog pudera koji sam probala. Na licu ne izgleda "brašnjavo"  iako se pomalo uvlači u borice oko očiju 
a u kombinaciji sa MF FF 3U1 daje savršen izgled kože. 
Djevojke koje nisu navikle na ovako jake kombinacije će biti vjerovatno preteško.
Meni nije. I ne, uopšte ne daje efekat maske, naročito kad odredite pravu nijansu za sebe.
Taj dvojac radi fantastično i trenutno, u vrijeme ispita i različitih problema i 
nervoze su jedino što me spašava i upristoji da nekako izguram dan.


Mogu sa sigurnošću reći da moja masna T-zona ne prosija ni nakon 5,6 pa i 7h nošenja.
U krajnjem slučaju se može ukloniti višak masnoće sa blot papirićima, papirnom maramicom i naneste novi sloj. Najbolje funkcioniše kad se nanosi četkom za puder. Ja koristim RT veliku puder četku i savršena je, nanese proizvod na cijelo lice dok kažete keks.

Oko MaxFactora postoje oprečna mišlljenja u vezi sastojaka, odnosno da su komedogeni. Ja se u iste
ne razumijem a da se ne lažemo, i ne pokušavam već idem metodom isprobavanja pa skontam šta mi ne odgovara. Moje osjetljivo lice koje reaguje na sve i svašta, na svaki dodir ili kad vjetar puhne jače pa nanese prašinu rezultira novim bubuljicama. Međutim, sa ovim puderom nemam neke velike probleme.

Moram naglasiti takođe, da je ovo jako težak puder da bi se nosio svaki dan, cijeli dan.
Ne treba vam to. Neka ovo bude puder za posebne prilike ili onda kad lice divlja pa vam treba jako prekrivanje. Ja nisam dobila komedone ni bubuljice, makar ne nove, sa starima od policističnh jajnika svakako muku mučim i tu nema lijeka dok sam živa.


U svakom slučaju, za cijenu od 12,65KM dobijete 21 gram proizvoda koji izuzetno matira, drži lice pod kontrolom, ima super prekrivanje koje je u kombinaciji sa tečnom podlogom recept za uspjeh i prekrasno miriše. Ja od pudera ne mogu poželjeti ništa više. Trenutno na zalihama i FFa i Creme puff ali to ne znači da neću isprobvati opet nešto novo jer, sa puderima nikako na zelenu granu.

Da li koristite Creme puff, kako vam se pokazao? A ako ne, da li planirate?

I kako vam se sviđa novi, zlaćani izgled? :)


P.S. Swatcheva nema jer nijansa 05 je potpuno prilagodljiva, 13ka je neutralna ka toplom ali sa ne velikom razlikom u boji  dok je 75ica poptuno topla i primjetila sam da mi na licu baca na narandžasto što nikako nije fino, naročito kad se malo više stavi i naročito zimi tako da u svakom slučaju preporučujem 5icu.











You Might Also Like

36 komentari