Memoaktiv kapsule

10.11.13

Poprilično je teško pisati o ovom tipu proizvoda.
Prvo, nema baš šta toliko da se kaže, a drugo, iskustva variraju od jedne do druge osobe tako da ovaj post i ne bi baš nazvala recenzijom, više kao neko iskustvo koje hoću da podjelim sa vama...

Ne vjerujem u magične tablete i kapsule koje liječe preko noći, skidaju 20kg za 7 dana ili maksimiziraju koncentraciju i haman samo što još ne pamte za vas.
Ne. Od te ljubavi ništa nema.

Prvi put sam se susrela sa tim da neko spominje Memoaktiv kapsule na nekom od foruma.
Obično idem vidjeti jedno a završim na desetom. U to vrijeme sam bila prva godina i vidno isprepadana profesorom kod kojeg sam trebala polagati ispit i mislila sam da nikad neću da to položim i nikad neću završiti prvu i da sam smotana, glupa... no dobro, sad sam četvrta godina.
Vjerujem da je to sve zbog kapsula :P


Memoaktiv kapsule možete nabaviti u većini apoteka i cijena im je od 15 do 17 KM. 
Dobijete  30 kapsula koje se piju jednom dnevno, prije jela i najbolje u toku dana.

PREPORUČENA DNEVNA DOZA SE NE SMIJE PREKORAČITI!
Ovo pišem velikim slovima da i sama upamtim jer mi se znalo dešavati da paničim pa pijem i tri dnevno što je BIG NO NO NO!
Šta kaže proizvođač?

"Kapsule MEMOAKTIV se kod zdravih osoba preporučuju kao pomoć u periodima intenzivnog umnog rada, kod fizičkih napora, kod pada radne sposobnosti i osjećaja zamora" a dalje ide:

"Rhodiola rosea se svrstava u grupu adaptogenih biljaka što znači da njeni aktivni principi utiču na odgovor tijela na fizičke, hemijske, biološke i psihičke nadražaje iz spoljašnje sredine i pomažu uspostavljanju homeostaze (stabilnosti unutrašnje sredine) u organizmu. Na ovaj način dolazi do povećanja raspoložive energije u toku obavljanja dnevnih aktivnosti, smanjenja osjećaja i posljedica stresa, poboljšanja mentalnih sposobnosti, kao i omogućavanja sna dobrog kvaliteta".


Fino im neko ovo sastavlja, jelde? :D
Šta ja mogu da kažem iz vlastitog iskustva?

Očekivala sam da će mi mozak raditi 100km/h i kad sam nenaspavana i umorna i to nakon prve kapsule.
Od toga, naravno, nema ništa.

Prvih 7 dana sam pila tablete u toku dana, uvijek oko 14h a učila sam naveče.
Nakon 7 dana pomjerila sam to pa sam ih pila oko 22h jer je to otprilike vrijeme kad krećem sa učenjem i primjetila sam da djeluju u smislu da mi duže drže koncentraciju i da mogu da učim više bez pauze...
Prije nego sam otkrila Memoaktiv moje učenje se svodilo na aktivno čitanje 2h pa odmor makar 20-30minuta i onda opet. Sada je to 4h učenja, bez opadanja koncentracije nakon čega pravim pauze iste dužine kao i prije. Moram priznati da pored ovoga, u vrijeme ispitnih rokova konzumiram i energetska pića i, iako ne baš najzdravija kombinacija, meni pomaže i držim se toga. (kafu pijem u najkritičnijim momentima kad mi treba da što više ne spavam, energetsko piće zbog šećera i Memoaktiv kao dodatna potpora svemu tome). Da, bilo je i trenutaka kad sam umjesto jedne preporučene pila i po 3 i defnitivno to ne bi trebalo raditi jer izazivaju nesanice praćene noćnim morama, zamućen vid i one toplo-hladne valove po cijelom tijelu pa ne znam ni je l' se smrze ili prokuhavam. Ne bi da se ovaj post na bilo koji način shvati pogrešno, nije ovo droga da vas nagovaram niti je recept za uspjeh ali je MENI, ovo naglašavam nekoliko puta, MENI POMAŽE što ne znači da će i vama i  može a i ne mora da bude nekih negativnih posljedica.

Ako učite kampanjski i naveče, Memoaktiv bi mogao da bude rješenje ali isto tako i ako ste tip za učenje po danu samo tad morate sami sebi odrediti u koje doba dana da ih pijete.
Redovno ih kupujem, pomažu mi ali sad sam malo pametnija pa ih pijem svaki dan 15ak dana prije ispita a ne po 3 dnevno u 5 dana.

Znam da ste očekivali neku wow recenziju ali u principu, to je to.
Sve se temelji na mom ličnom iskustvu i ograđujem se bilo kog oblika odgovornosti za nekoga ko odluči
baš zbog ovog posta da kupi kapsule i proba.
Sve radite na vlastitu odgovornost .
:)


Da li je neko od vas probao Memoaktiv ili slične dodatke prehrani i kakva su iskustva?







You Might Also Like

20 komentari