Springmanija

28.3.14

Sunce čim se pojavi, potražite me u bašti sa hladnim Nesom.
Ja sam proljetni tip od glave do pete, to mi je najdraže godišnje doba a uz ljubav prema finim, toplim danima dolazi i povećana želja za kupovinom svega i svačega. I obično u proljeće donosim "od sutra" odluke.

Prije par dana sam bila u centru i svratila u OFFICE SHOES da vidim šta ima novo i da se uživo uvjerim u Steve Madden ljepote. A onda sam izašla sa  novim patikama i planom da se vratim po još...


Natpis NOVA KOLEKCIJA me uvijek privuče da zavirim ali i nove patike za koje, iskreno, nikad prije nisam čula. I onda sam morala da vidim šta je to...


I kad sam ih detaljnije pogledala, baš su simpatčne. Ono, klasične platnene patike koje mogu da se nose na sve živo. Ima ih u nekoliko boja al' meni se nekako bijele najviše sviđaju.


I Lacoste ima nešto slično u ponudi. Platnene, ali i patike općenito su doživjele povratak na velika vrata i drago mi je zbog toga jer je to i dalje najudobnija obuća. Ove Lacostice su skroz slatke a ako ste ipak više za cipeliš verziju a treba vam nešto nosivo i da se lako kombinuje sa dosta stvari, onda predlažem ovo:


A što se mene tiče, potpune zvijezde nove kolekcije... Ali ZVIJEZDE!

Steve Madden!
I dalje ne vjerujem da mi je to sad pred nosom, još samo da odlučim koje i prikupim lovu jer
danas sam ih isprobavala i vrijede svake markice.




Ja nisam tip djevojke koja nosi baletanke ali ove sparkly su me privukle.
A kad smo kod svjetlucavog, guess what?


Je l' vam se sviđa nešto od ovog što sam poslikala?
Meni su patike totalna dominacija i sve mi se sviđaju ali ovaj put sam vještim manevrima uspjela da se izvučem pa izađem samo sa jednim parom a ako me pratite na Facebooku, onda ste mogle vidjeti o kojem modelu je riječ ali evo i ovdje da ih pohvalim:


Znala sam da hoću ovaj model patika ali nisam se mogla odlučiti za boju i onda je prevagnula ova plava jer uz njih dolaze i pinkaste pertle pa ću mijenjati. Inače, pretpostavljala sam da su udobne ali ni u snu nisam mogla da zamislim KOLIKO UDOBNE! Amaaan, ova neka pjena koja se prilagođava stopalu je kao da lebdim. Ni kućne papuče mi nisu udobne kao ove ljepotice.
 Em su fensi pa ih blogerke furaju na sve i svašta a najmanje u teretanu, em lijepe em najudobnija obuća na planeti. Toplo vam preporučujem ove patike koje koštaju 115KM ali vrijede 1000!
Uostalom, trk u najbliži Office da probate pa mi javite oduševljenje u komentarima.

You Might Also Like

10 komentari