Birthday wishlist :)

12.5.14

Oko rođendana nikad nisam pravila frku niti nešto pretjerano planirala, slavila...

Šta znam, to je bilo zanimljivo nekad prije, u osnovnoj školi i onda je sav entuzijazam prošao.
Čak ni od 18. rođendana nisam pravila dramu niti se "ubijala" alkoholom kao što to rade danas pa su to toalete, limuzine, restorani... Ne znam, iz nekog drugog sam svijeta.

A onda fakultet i svaki rođendan, protekle 4 godine je bio neki ispit. Srećom, dešavalo se da iste i položim pa mi je to bio poklon. :P 

Najviše žalim što 21. nisam proslavila kako sam planirala ali to bi bio paklen rođendan, ostavljam ideju za 30. :P Nego, ako nisam ljubitelj rođendan, ne znači da ne volim poklone. Isto tako, ne znači da me dočekuju mašne i ostalo već obično praktično, ono što mi treba i dobijem a ostalo što se zadesi.

Rođendan je tako blizu a tako daleko ali nikad nije prerano za neku wishlistu povodom istog.
Još kad dodamo da bi ovo ljeto trebala i diplomirati, nema razloga me ne počastite :P
Kako ove godine u to vrijeme neće biti slatkiša, moja torta bi mogla izgledati nekako ovako...




Pored onih standardnih da budem živa, zdrava, sretna i zadovoljna, imam neke realne i neke manje realne želje. Pa da krenem, oteglo se ovo...

Trebam "obnoviti" kistove, a ovaj RT set je taman što mi treba jer ima moju najdražu buffing brush a i ovu za setovanje, stim da mi i multitask neće smetati, naprotiv. Problem već neko vrijeme je što ne mogu da ulovim ovaj set na iHerbu, vječito je rasprodat :(

Htjela bi se obradovati i još ponekom nijansom iz široke lepeze boja koje MAC nudi.


Savršena, savršena, savršenaaaa Lolita Lempicka


Nije da i sad nemam finu kolekciju ali želim još, još, jošššš... Barem dva para ovo ljeto. :))

Ripped jeans... Da, ima ih na svakom koraku ali ja tražim one jedne savršene... A već vidim da sam ih našla u Zari, ali nećemo sad o tome :P


Kad sam već kod Zare, tu nema šta mi se ne sviđa pa sam jedva odabrala ova 4 para... Da se ne lažemo, tigraste rimljanke i crne štikle ću sigurno da pazarim i to čim odem u SA ili MO a ove espadrile, iako divne, ne vrijede te cijene već sam našla nešto sasvim dovoljno dobro u Retro shoes a poslužiće svrsi...

Iako sam ga već spominjala, to nisam ostvarila, ali neće tata biti škrtica kad ćera diplomira :P

I još jedna beba kojoj se potajno nadam i radujem je Samsung Galaxy Note 3.
Iako sam dugo čekala da se pojavi S5 i bila uvjerena da ću da poludim i zaljubim se kao u četvorku, nije me oduševio. Ali ovo malo čudo jeste, aaah <3




A sad već divljam sa silnim željama, ajde, neskromno da poželim i ovu bebu,
Peugeot 206 CC, crni. Hvala lijepo i do slušanja :P


Imate li vi neke posebne želje povodom rođendana, diplomiranja ili nečeg trećeg?
Skromne, neskromne? Ajde, niko vas neće kazniti za maštanje :D

You Might Also Like

19 komentari