Insta post #1

26.5.14

Dugo nisam ništa pisala. 

Smatrala sam da nije vrijeme za to, nisam mogla, bila sam okupirana smišljanjem kako i kome pomoći i toliko puta sam se u ovih 10ak dana osjetila bespomoćno i beskorisno da ne mogu ni da vam opišem.
 I sreća, bilo je načina za usrećiti neke ljude, makar malo ali mi ne pada napamet da o tome pišem. U međuvremenu, razvile su se cijele teorije zavjere o tome treba li ili ne pisati u koje nisam htjela da se zavlačim, nema smisla. Aukcija za dvije stvarčice na blogu je prošla OK, očekivala sam malo veću zainteresovanost ali nema veze, kupljeno je koliko je kupljeno, jedna djevojčica i osmjeh zahvale su bili više nego dovoljni da vidim da možda ipak nešto radim kako treba. Ovih dana je bila frka i trka, a tek će da bude... Od 13.06.2014 sam i zvanično apsolventICA a od oktobra, ISKRENO SE NADAM, imaću i potvrdu o završenom fakultetu. Ali, tome nije mjesto na blogu i iskreno, neću ništa da govorim prije nego se sredi 100% i dok ne budem zadovoljna... 

Na Instagramu me nekad uhvate ludila pa postam svaki dan k'o luda ili me nema dugo. 
Malo sam bila aktivna pa sam skontala, zbog jaza na blogu, da bi mogla uraditi Insta post,
 prvi te vrste ikad na blogu. Što da ne, da razbijem monotoniju. :P

Na Instagramu me možete pratiti pod imenom maajolina, ako vam se da, naravno. :)
Pinup pokušaj - #onokad učim
Bandana night - newin ogrlice ilitiga "mama došla s obrazom"
Moj SonyVaio i skoro zdrava užina - Dukat Sensia junkie, knjige i Jana s porukom
Humanitarni brojevi za FBiH i RS - zdravija užina nego inače
CocaCola zero kao jedini sok u životu - Andrea carica i novi nokti
palačinke sa pšeničnim mekinjama, posnim sirom i pilećim prsima - kofeion, kofein, kofein
night drive - big haul

You Might Also Like

11 komentari