Max Factor Excess Intensity longwear eyeliner

6.5.14

Excess volume maskari ste već mogle čitati i to mi je jedna od dražih maskara koje sam isprobala... Doduše, ipak je na drugom mjestu jer mi je najdraža ikad Clump defy.

Uz Excess volume maskaru, MaxFactor je na tržište izbacio i 
Excess Intensity kremasti eyeliner koji je napokon dočekao da ga recenziram...


Mehanizam za "izvlačenje" proizvoda je odlično odrađen i poprilično kvalitetna plastika za ovaj tip proizvoda. Eyeliner koji ja imam je u smeđoj boji a moguće ga je pronaći u još 5 nijansi.


Meni su smeđi eyelineri uvijek draži i više nosivi, naročito za dnevne varijante a ovaj ima izvanrednu trajnost, kako na kapcima tako i na waterlineu. Nije pretvrd, vrlo lako se razmazuje, ali nije ni premekan već baš kako treba. Često ga koristim u kombinaciji sa tečnim eyelinerom i to tako što prvo stavim ovaj MaxFactorov kremasti pa preko toga tečni i dobijem neku dubinu u izvučenoj liniji...

Na mojim masnim kapcima, bez baze, izdrži 6h bez da se pomjeri, sa bazom ima intenzivniju smeđu boju ali mu ne produžava trajanje. Na waterlineu je situacija malo drugačija, nestaje nakon 2h i kao svaki koji sam probala, pobjegne pa se voli zamrljati. 


Nijansa je jako nosiva, intenzivna smeđa, ne izaziva problem na očima kad se nanosi na waterline a ono što mu je najveći plus je dugotrajnost. Jeste ga možda isprobale?



*Proizvod sam dobila na poklon ali ću post editovati čim saznam koja mu je maloprodajna cijena.

You Might Also Like

5 komentari