Ma jebi se, Balkanu!

13.3.16

O JEBEM LI TE, BALKANU MOJ!
Unaprijed se izvinjavam što će tekst da obiluje gomilom psovki, sarkazmom i zajedljivim komentarima. Oprostite i što ćete na svetu nedjelju isti, možda greškom pročitati.
Oprostite i ako je ovaj blog postao nešto što niste očekivali ali je ljudski primitivizam i iskrena, duboko u duši usađena mržnja opet potisnula svu ljepotu recenziranja dobrih kozmetičkih proizvoda.

Oprostite, ali ja ne mogu!
Ne mogu da se zatvaram u svoja četiri zida i brinem brigu o ručku i nečijoj guzici.
Jebote, sa pisanja recenzija i rada koji treba da mi obezbjedi tovar keša  i putovanje po Europi ste uspjeli opet da me omanete jer ste jebeni idioti. Idioti zadojeni mržnjom prema drugom i drugačijem.
Civilizacijo, čitaš li ti? Bilo šta što nije dnevna ponuda kladionice?

Života mi i Boga, da toliko vremena koliko uložite u računanje datih kvota posvetite čitanju, krampanju, sađenju, pjevanju i klizanju,  je l' znate vi na šta bi ova država ličila?
Ok, i dalje bi bila nula, to je do sistema, ali RASLI BI. Narasli bi baš onako puno, srušili bi bezbroj granica u glavi. Putovali bi bez pasoša i automobila. 

Ne, neću ni da ćutim ni da se suzdržavam psovanja.
Ko je uostalom izmislio to da ne treba da se psuje u eter?
 Evo ja baš hoću, nemam šta da izgubim, ioanko odavno se nikom ne uklapam u fotografiju
 savršene žene, majke i kraljice.


Neću da ćutim jer je danas, 13.03.2016 godine napadnuta ekipa televizije N1 u nekim tamo pizdićima kod Višegrada gdje se gomila kretena skupila da se natovi hektolitrima rakijetine, kilogramima mrtvih životinja i maše sabljama, pištoljima, puškama dok veliča četničkog vođu Dražu Mihailovića i brine o godišnjici njegovog hapšenja.

Ko je bio čiča Draža? Kriminalac. Ubica. RATNI ZLOČINAC.

Tačka. Ne tražite mi, molim vas, bilo šta posebno i pozitivno u tom biću.
Zadojen mržnjom u šumama i brdima, biće da je majci kao beba mnogo ispadao na glavu jer drugo objašnjenje za sve ideje dalje u životu, NEMAM!
Molim vas, ne pokušavajte ovo prebaciti i na bilo koju nacionalnu i religijsku kockicu- izazvaćete u meni puno više nego možete podnijeti. 
Shvatite već jednom, KRIMINAL JE KRIMINAL bez obzira kako zvao Boga kojem se moliš!
Ne zanima me, imaš potpuno pravo da modifikuješ pristup molitve i da daš svetosti neko drugo ime. 
Ali NEMAŠ pravo da nekom naudiš ili oduzmeš život ako on Boga zove drugačije.

Mali, jadni čovječe, kad ćeš da shvatiti da je to isti Bog? Ista svetost? ISTA SILA!
Mali jadni čovječe, dizanjem ruke na nekog ko svog Boga zove Allah je isto kao da si je dig'o na sebe- nije to druga, ni veća ni manja već ista sila. SAMO JE ZOVEMO DRUGAČIJE!

Nisam novinarka, nemam nikakvu pravnu snagu ni uticaj ali imam potrebu da najiskrenije osudim ovo što se desilo u Višegradu. Osjećam transfer blama što je mrcina prišla da uništi ko zna koliko vrijednu kameru i udari mikrofonom novinarku. 

Paradu ponosa ste zabranili, pripadnici LGBT zajednice su bolesna bića koja trebaju liječenje ali ste obilježavanje godišnjice hapšenja ratnog zločinca dozvolili. Podržali. 
Bebe nam nisu imale JMBG, tukli ste i mlatili sve one koji se okupe gladnih usta na nekom trgu da traže svoja prava jer su oni svoje obaveze ispoštovali ALI ste okupljanje kompleksaša sa puškama podržali. E moj Višegrade, okrenule se kosti onom Andriću i danas i svaki put će na pomen nacionalnog tora. Čovjek onomad milion dolara uloži u knjige i biblioteke.

Svima nam je platio doživotno putovanje svijetom ali vi to niste iskoristili,
Vama je gratis samo na policama Konzuma. 

„Kad god sam i gde god sam naišao na ljude koji su pokazivali suviše razvijenu brigu za nacionalni ponos i opšti interes ili preteranu osetljivost za ličnu čast i dostojanstvo, uvek sam, gotovo po pravilu, nailazio i na ograničen um, nerazvijene sposobnosti, tvrdo srce i grubu, kratkovidnu sebičnost.“ 

Autorka osjeća potrebu da se još jednom izvine što nedjeljom nije objavila članak o izuzetno dobroj maski za lice i kremi za ruke.

Ubiće nas ALI, PROMAJA, ČUO SAM OD JEDNE OSOBE NIJE BITNO KOJE i podjela na "naše i njihove"... Ostaj mi dobro Balkanu, daBogda sagorio u vlastitoj mržnji!






You Might Also Like

5 komentari

  1. Zeno, kraljice!!! A Boga mi ce djeca koju ti budes odgajala biti sretna i neopterecena glupostima...Samo psuj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo psuj!Ne samo nedjeljom nego svakim drugim danima jer su zasluzili.
    Zasluzili su i zabranu tog istog okupljanja slijedece godine jer ne znaju da se ponasaju civilizirano.
    Stidim se sto zivim na Balkanu,u BiH i sto iako politiku zaobilazim u sirokom luku,neke vijesti je nazalost nemoguce ne cuti.
    Samo naprijed i pisi o stvarima koje nazalost ne mozemo zaobici i izignorisati a recenzija o kremama za lice i ostalim stvarcicama ce takoder biti.
    Veliki pozdrav:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, mnogi su i će da shvate ovo kao potpirivanje nacionalne netrepeljivosti IAKO sam na samom startu navela da će da obiluje sarkazmom... No, dobro, šta je tu je! Hvala ti na podršci, drago mi je ipak kad neko razumije srž :)

      Otpozdrav!

      Izbriši